Brad Colpitts
Brad Colpitts
I believe assessment instruments can have a great impact on class design and student motivation. Thus, I have also begun researching how more effective, intuitive testing methods can positively impact the classroom and student motivation.
論文 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
タイトル:Using existing SNS platforms as learning management systems
誌名:Kwansei Gakuin University Humanities Review
出版年月:2017年
著者:Brad Colpitts掲載種別:研究論文(大学,研究機関等紀要)
共著区分:単著
-
記述言語:英語
タイトル:Japanese students’ perceptions of peer corrective feedback in an EFL classroom
誌名:Acta Humanistica et Scientifica Universitatis Sangio Kyotiensis
出版年月:2016年
著者:Brad Colpitts掲載種別:研究論文(大学,研究機関等紀要)
共著区分:単著
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Pres
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Pres
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Pres(H)
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Read(H)
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Writ(H)
授業形式:代表者