Daniel Warchulski
Daniel Warchulski
As well, since as a Canadian multiculturalism is one of my core values, I am involved with research pertaining to it.
学位 【 表示 / 非表示 】
-
学位名:教育研究のマスター - TESOLの専門化(識別)
分野名:人文・社会 / 教育学
授与機関名:University of Newcastle
取得方法:課程
取得年月:2011年12月 -
学位名:学士号、法律 - 高等学校
分野名:人文・社会 / 基礎法学
授与機関名:Carleton University
取得方法:課程
取得年月:2000年10月
論文 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
タイトル:Intercultural communication and politeness: an examination of American and Japanese cultures in the context of request strategies
誌名:Journal of International Languages and Cultures 2巻 (頁 9 ~ 17)
出版年月:2021年02月
著者:Daniel Warchulski掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
-
記述言語:英語
タイトル:Implementing a functional approach to improve learners’ communication skills: Group-based discussions
誌名:Kwansei Gakuin University Humanities Review 24巻 (頁 13 ~ 24)
出版年月:2020年02月
著者:Daniel Warchulski掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
-
記述言語:英語
タイトル:Promoting student autonomy, engagement and interaction through mobile-assisted language learning
誌名:Context-specific computer-assisted language learning: Research, development and practice (頁 75 ~ 101)
出版年月:2019年02月
著者:Daniel Warchulski, Bradley Joseph Perks掲載種別:論文集(書籍)内論文
共著区分:共著
-
記述言語:英語
タイトル:Collectivism and individualism in language education
誌名:Essays on Language and Culture – School of Economics Kwansei Gakuin University 11巻 (頁 215 ~ 224)
出版年月:2019年02月
著者:Daniel Warchulski掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
-
記述言語:英語
タイトル:Supporting learner autonomy through self-assessments: the accuracy of students’ self-evaluations in speaking classes
誌名:The Asian EFL Journal 20巻 8号 (頁 247 ~ 256)
出版年月:2018年09月
著者:Daniel Warchulski掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
書籍等出版物 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
タイトル:Peace as a global language: Peace and welfare in the global community
出版者・発行元:Author Solutions
出版年月:2016年07月
著者:Tina Ottman, Zane Ritchie, Hugh Palmer, Daniel Warchulski
著書種別:学術書
担当区分:共編者(共編著者)
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:建築学部
授業科目名:英語コミュニケーションIIA
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:建築学部
授業科目名:英語コミュニケーションIIA
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:建築学部
授業科目名:英語コミュニケーションIIA
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:建築学部
授業科目名:英語コミュニケーションIIA
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:建築学部
授業科目名:英語コミュニケーションIIB
授業形式:代表者