基本情報

写真b

Brad Colpitts

Brad Colpitts

所属
総合政策学部 外国人常勤講師
研究分野・キーワード
E-learning, washback, assessment design
教育研究内容
My research has focused on a variety of barriers in EFL, including those rooted in culture, context and opportunity to use English. To this end, I have taken a great interest in how pedagogical technology frameworks (TPACK, SAMR) can be utilized to improve the use of technology in EFL classes.

I believe assessment instruments can have a great impact on class design and student motivation. Thus, I have also begun researching how more effective, intuitive testing methods can positively impact the classroom and student motivation.

学位 【 表示 / 非表示

  • 学位名:修士(文学)
    分野名:人文・社会 / 教育学
    授与機関名:カルガリー大学
    取得方法:課程
    取得年月:2015年06月

研究分野 【 表示 / 非表示

  • 研究分野:人文・社会 / 外国語教育

論文 【 表示 / 非表示

  • 記述言語:英語
    タイトル:Using existing SNS platforms as learning management systems
    誌名:Kwansei Gakuin University Humanities Review
    出版年月:2017年
    著者:Brad Colpitts

    掲載種別:研究論文(大学,研究機関等紀要)
    共著区分:単著

  • 記述言語:英語
    タイトル:Japanese students’ perceptions of peer corrective feedback in an EFL classroom
    誌名:Acta Humanistica et Scientifica Universitatis Sangio Kyotiensis
    出版年月:2016年
    著者:Brad Colpitts

    掲載種別:研究論文(大学,研究機関等紀要)
    共著区分:単著

担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示

  • 履修年度:2023年度(西暦)

    提供部署名:総合政策学部

    授業科目名:EC1Lang

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2023年度(西暦)

    提供部署名:総合政策学部

    授業科目名:EC1Read

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2023年度(西暦)

    提供部署名:総合政策学部

    授業科目名:EC3Pres

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2023年度(西暦)

    提供部署名:総合政策学部

    授業科目名:EC3Pres

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2023年度(西暦)

    提供部署名:総合政策学部

    授業科目名:EC3Read

    授業形式:代表者

全件表示 >>