Brian Wojtowicz
Brian Wojtowicz
論文 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
タイトル:Intensive English Progress Report: The Importance of Interactive Speaking Confidence and Oral Fluency Comfort
誌名:Annual Research Report of the Language Center. Kwansei Gakuin University. NO.22, March 2019 22号
出版年月:2019年03月
著者:Brian Wojtowicz掲載種別:研究論文(大学,研究機関等紀要)
共著区分:単著
-
記述言語:英語
タイトル:Using Extensive Reading Oral Reports to Enhance Spoken Fluency
誌名:Language Education in Asia (LEiA) 8巻 1号 (頁 109 ~ 132)
出版年月:2018年02月
著者:Brian WojtowiczDOI:10.5746/LEiA/17/V8/I1/A07/Wojtowicz
掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
-
記述言語:英語
タイトル:The Effective Correlation between L2 Self-Confidence and Self-Evaluation of L2 Speaking Skills
誌名:Annual Research Report of the Language Center. Kwansei Gakuin University 20巻
出版年月:2017年03月
著者:Brian Wojtowicz掲載種別:研究論文(大学,研究機関等紀要)
共著区分:単著
講演・口頭発表等 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
会議名:Istanbul 37th International Conference on Literature, Language, Humanities, & Social Sciences (IL2ES2-23).
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2023年09月
発表年月日:2023年09月06日
タイトル:Communicative Language Learning & Oral Fluency Ability Self-Perceptions
会議種別:口頭発表(一般)
-
記述言語:英語
会議名:20th ASIATEFL – 68th TEFLIN – 5th iNELTAL Hybrid International Conference
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2022年08月
開催地:Universitas Negeri Malang, Indonesia
タイトル:Speaking Ability Identified as Most Important, Most in Need of Improvement, and Weakest English Skill
会議種別:口頭発表(一般)
-
記述言語:英語
会議名:Annual Research Forum of the Language Center, Kwansei Gakuin University
国際・国内会議:国内会議
開催年月:2022年01月
開催地:Kwansei Gakuin University, Hyogo, Japan
タイトル:Intensive English Beginning and End of Fall 2021 Semester Survey Results Analysis
会議種別:口頭発表(一般)
-
記述言語:英語
会議名:18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction, RWTH
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2019年08月
開催地:Aachen University, Aachen, Germany
タイトル:Oral Fluency Improvement through Discourse Marker Practice in a Japanese University EFL Class
会議種別:ポスター発表
-
記述言語:英語
会議名:The 15th Annual Cam TESOL Conference on English Language Teaching
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2019年02月
開催地:Phnom Penh, Cambodia
タイトル:The Benefits of Communicative Free-Production Practices and L2 Oral Fluency Awareness in Asian EFL/ESL Classrooms
会議種別:口頭発表(一般)
-
20th AsiaTEFL - 68th TEFLIN - 5th iNELTAL 2022. Malang, Indonesia, August 4th - 7th, 2022.
"Speaking Ability Identified as Most Important, Most in Need of Improvement, and Weakest English Skill"
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Project-based Seminar in English(Study Abroad)
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Project-based Seminar in English(Study Abroad)
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Project-based Seminar in English(Study Abroad)
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:インテンシブ・イングリッシュ
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:インテンシブ・イングリッシュ
授業形式:代表者