基本情報

写真b

PAST TRAVIS HUNTER

PAST TRAVIS HUNTER

所属
国際学部
研究分野・キーワード
TESOLComputer assisted language learningExtensive readingStudent motivation
研究概要
I have been teaching in Japan since 2011 and earned a Master's of Science in Education (TESOL) in 2017. My current research interests are Computer assisted language learning (CALL) and Extensive reading (ER). I believe it's important for educators to make an effort to stay current with technology in order to effectively reach students and motivate them to continue their studies both inside and outside of the classroom. As an ever-advancing field, I believe there are always new research opportunities and innovations waiting to be applied in education.

学位 【 表示 / 非表示

  • 学位名:Master's of Science Education
    分野名:人文・社会 / 教育学
    授与機関名:その他
    取得方法:課程
    取得年月:2017年08月

研究分野 【 表示 / 非表示

  • 研究分野:人文・社会 / 外国語教育

  • 研究分野:人文・社会 / 英語学

論文 【 表示 / 非表示

  • 記述言語:英語
    タイトル:Using Incidental Form-Focused Instruction and Repetition Tasks to Improve Complexity, Accuracy, and Fluency
    誌名:Temple University Japan Studies in Applied Linguistics  122巻  (頁 28 ~ 36)
    出版年月:2019年01月
    著者:Travis Past

    掲載種別:研究論文(学術雑誌)
    共著区分:単著

  • 記述言語:英語
    タイトル:Pre-Teaching Vocabulary for Improving Reading Comprehension
    誌名:Temple University Japan Studies in Applied Linguistics  122巻  (頁 37 ~ 46)
    出版年月:2019年01月
    著者:Travis Past

    掲載種別:研究論文(学術雑誌)
    共著区分:単著

  • 記述言語:英語
    タイトル:A comparison of computer-mediated peer corrective feedback between high and low-proficiency learners in a Japanese EFL writing classroom
    誌名:Jalt Call Journal
    出版年月:2019年
    著者:Bradley D.F. Colpitts, Travis Hunter Past

    掲載種別:研究論文(学術雑誌)
    共著区分:共著

  • 記述言語:英語
    タイトル:The Extensive Reading Podcast
    誌名:Extensive Reading in Japan  11巻  1号  (頁 4 ~ 6)
    出版年月:2018年07月
    著者:Travis Past, Jose Camino

    掲載種別:研究論文(学術雑誌)
    共著区分:共著

  • 記述言語:英語
    タイトル:Comparing Inductive and Deductive Instruction Approaches for Grammar Acquisition
    誌名:Temple University Japan Studies in Applied Linguistics  107巻  (頁 69 ~ 81)
    出版年月:2016年07月
    著者:Travis Past

    掲載種別:研究論文(学術雑誌)
    共著区分:単著

全件表示 >>

講演・口頭発表等 【 表示 / 非表示

  • 記述言語:英語
    会議名:EuroCall 2019
    国際・国内会議:国際会議
    開催年月:2019年08月
    開催地:UC Louvain
    タイトル:Comparing Computer-Mediated Peer Corrective Feedback of High and Low-level Learners
    会議種別:口頭発表(一般)

担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示

  • 履修年度:2022年度(西暦)

    提供部署名:国際学部

    授業科目名:EnglishI

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2022年度(西暦)

    提供部署名:国際学部

    授業科目名:EnglishII

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2022年度(西暦)

    提供部署名:国際学部

    授業科目名:EnglishIII

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2022年度(西暦)

    提供部署名:国際学部

    授業科目名:EnglishIV

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2022年度(西暦)

    提供部署名:国際学部

    授業科目名:EnglishVIII(Seminar)

    授業形式:代表者

全件表示 >>