クレーマー B.L.
KRAMER BRANDON LEE

学位 【 表示 / 非表示 】
-
学位名:TESOL修士
分野名:人文・社会 / 外国語教育
授与機関名:その他
取得方法:課程
取得年月:2013年08月 -
学位名:数学士
分野名:数学
授与機関名:その他
取得方法:課程
取得年月:2006年05月
論文 【 表示 / 非表示 】
-
タイトル:Modeling personality antecedents and second language self-efficacy constructs with emerging adults in Japan: Domain-specific matching for assessing global competence in applied contexts
誌名:FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13巻
出版年月:2022年12月
著者:Kabir Russell Sarwar, Kramer Brandon, Koike Mayu, Sponseller Aaron C.DOI:10.3389/fpsyg.2022.1032573
-
記述言語:英語
タイトル:Validating word lists that represent learner knowledge in EFL contexts: The impact of the definition of word and the choice of source corpora
誌名:System 106巻 (頁 1 ~ 14)
出版年月:2022年03月
著者:Pinchbeck G. G., Brown D., McLean S., & Kramer B.DOI:10.1016/j.system.2022.102771
掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:共著
-
記述言語:英語
タイトル:The relationship between word difficulty and frequency: A response to Hashimoto (2021)
誌名:Language Assessment Quarterly 19巻 1号 (頁 90 ~ 101)
出版年月:2022年
著者:Stewart J., Vitta J. P., Nicklin C., McLean S., Pinchbeck G. G., & Kramer B.DOI:10.1080/15434303.2021.1992629
掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:共著
-
記述言語:英語
タイトル:Measuring attrition of L2 productive vocabulary knowledge over the summer vacation
誌名:Vocabulary Learning and Instruction 10巻 2号 (頁 1 ~ 8)
出版年月:2021年12月
著者:Kramer B., Matsuo T., Sponseller A. C., Kim Y. A., Nishiyama S., & McLean S.DOI:10.7820/vli.v10.2.kramer
掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:共著
-
記述言語:英語
タイトル:NGSL Coverage of the SHS Entrance Exam and the National Center Test
誌名:The Language Teacher 44巻 5号 (頁 3 ~ 8)
出版年月:2020年09月
著者:Miki Iwamoto, Brandon Kramer掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:共著
共同研究・競争的資金等の研究課題 【 表示 / 非表示 】
-
研究種目:基盤研究(B)
研究期間:2021年04月 ~ 2026年03月
タイトル:Investigating the intercultural development of Japanese undergraduates attributable to study tours abroad
-
研究種目:若手研究
研究期間:2019年04月 ~ 2022年03月
タイトル:The effects of deliberate learning with digital flashcards on the implicit knowledge of visual and aural word forms: A lexical decision task study
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:教育学部
授業科目名:Academic Writing I
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:教育学部
授業科目名:English Communication Skills I
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:教育学部
授業科目名:教育学研究演習I
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:教育学部
授業科目名:教育学研究演習II
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:教育学部
授業科目名:異文化コミュニケーション
授業形式:代表者