マーロウ J.ポール
MARLOWE J. PAUL
-
Marlowe, J. P. (2019). The effects of sentence-combining on the longitudinal development of syntactic complexity in L2 writing (Publication No. 27548099) [Doctoral dissertation, Temple University]. ProQuest Dissertations Publishing.
-
Marlowe, J. P. (2019). The politics and ideology of second language writing: A reflection of an educator. Kansai University of International Studies Research Bulletin, Vol. 20, 149-158. Kansai University of International Studies, Miki, Japan.
-
Marlowe, J. P. (2018). An integrated approach to acquiring L2 listening comprehension. Kansai University of International Studies Research Bulletin, Vol. 19, 191-199. Kansai University of International Studies, Miki, Japan.
-
Marlowe, J. P., & Asaba, M. (2017). Investigating the cognitive processes of translation writing tasks. In P. Clements, A. Krause, & H. Brown (Eds.). Transformation in language education. (pp. 369-376). Tokyo: JALT
-
Marlowe, J. P. (2016). Developing syntactic complexity in L2 writing. In P. Clements, A. Krause, & H. Brown (Eds.). Focus on the learner. (pp. 397-404). Tokyo: JALT
共同研究・競争的資金等の研究課題 【 表示 / 非表示 】
-
研究種目:基盤研究(C)
研究期間:2020年04月 ~ 2023年03月
タイトル:The Effect of Practice Tasks on L2 Writing Development: A CAF Perspective
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Read(H)
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Semi
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Semi(H)
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Semi(H)
授業形式:代表者
-
履修年度:2022年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:EC3Writ
授業形式:代表者