ウィルキンス M.
WILKINS MICHAEL
Improving students' second language writing utilizing new technologies as well as traditional methods.
Improving students' English vocabulary based on frequency lists and using active study methods.
出身大学 【 表示 / 非表示 】
-
学校名:University of Victoria
学部(学系)名:人文学部
学科・専攻等名:History
学校の種類:大学
卒業年月:1992年03月
卒業区分:卒業
国名:カナダ
出身大学院 【 表示 / 非表示 】
-
学校名:Temple University Japan
学部等名:言語教育研究科
修了課程:修士課程
修了年月:2008年01月
修了区分:修了
国名:日本国
経歴 【 表示 / 非表示 】
-
所属:関西学院大学
部署名:言語教育研究センター
職名:講師
年月:2022年04月 ~ 継続中 -
所属:関西学院大学
部署名:言語教育研究センター
職名:英語常勤講師
年月:2016年04月 ~ 2020年03月
論文 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
タイトル:Using Appreciative Inquiry for EFL Speech Self-evaluation.
誌名:Using Appreciative Inquiry for EFL Speech Self-evaluation. 23巻 1号 (頁 3 ~ 18)
出版年月:2020年03月
著者:Howard, L. & Wilkins, M.掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:共著
-
記述言語:英語
タイトル:Learner Autonomy Dimensions: What Motivated and Unmotivated Learners Think
誌名:Lingua Posnaniensis 60巻 1号 (頁 33 ~ 47)
出版年月:2019年04月
著者:Aliponga, J., Ando S., Gamble, C., Koshiyama, Y., Yoshida, K., & Wilkins, M.掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:共著
共同研究・競争的資金等の研究課題 【 表示 / 非表示 】
-
研究種目:Towards the Development of a Critical Learning Support System for Primary School Teachers of English.
研究期間:2019年04月 ~ 2023年03月
タイトル:Teacher Training
講演・口頭発表等 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
会議名:Thai TESOL International Conference
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2020年01月
開催地:Bangkok, Thailand.
タイトル:Language Learning Strategies from Polyglot Language Learners
会議種別:ポスター発表
-
Presentation 1:
Coping with a Mandate to Teach English in Japanese Primary Schools: Current Training Requirements of In-service Teachers
Presentation 2:
Extensive Speaking:Promoting Speaking Fluency in the EFL Classroom
-
Asia TEFL International Conference 2022 Malang Indonesia
Presentation 1:
Coping with a Mandate to Teach English in Japanese Primary Schools: Current Training Requirements of In-service Teachers
Presentation 2:
Extensive Speaking:Promoting Speaking Fluency in the EFL Classroom
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Culture and Society
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Culture and Society
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Language and Communication
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Skills-based English(Academic)L3
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:言語教育研究センター
授業科目名:Skills-based English(Academic)L3
授業形式:代表者