東浦 和宏
HIGASHIURA KAZUHIRO
所属
経営戦略研究科 教授
研究分野・キーワード
Marketing Research Insight
教育研究内容
30 years' experience as a Market Researcher in the research functions in the multinational FMCG companies and research agencies. Key roles were to design/conduct/analyze researches, partnering with research agencies and put Consumers in the business decision making with quantitative, qualitative research results. How to utilize Marketing research for business decision and Qualitative Insight mining and develop/shape new innovative ideas of product, service, and marketing plans are key interests.
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Advanced Topics in Business I
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:International Marketing Practice
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Marketing Research
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Marketing Research
授業形式:代表者