Leslie Naomi Ono
Leslie Naomi Ono
学位 【 表示 / 非表示 】
-
学位名:Doctor of Education
分野名:人文・社会 / 教育学
授与機関名:Temple University, Japan Campus
取得方法:課程
取得年月:2018年05月 -
学位名:Master of Arts
分野名:人文・社会 / 教育学
授与機関名:University of Hawaii at Manoa
取得方法:課程
取得年月:2002年12月 -
学位名:Bachelor of Arts
分野名:人文・社会 / 社会心理学
授与機関名:University of California, Los Angeles
取得方法:課程
取得年月:1995年12月
論文 【 表示 / 非表示 】
-
記述言語:英語
タイトル:Coherence in Quantitative Longitudinal Language Program Evaluation
出版年月:2018年05月
著者:Leslie N. Ono掲載種別:学位論文(博士)
共著区分:単著
専門分野:人文・社会 / 教育学
-
Ono, L. (2018). Coherence in Quantitative Longitudinal Language Program Evaluation (Doctoral dissertation, Temple University Libraries).
-
Jordan, J., McGrath, D., & Ono, L. (2015). The Learning Assistance Center in the School of Policy Studies. Kwansei Gakuin University Humanities Review, 25, 165-188.
-
Jordan, J., & Ono, L. (2012). Using student focus groups in curriculum review. International Journal of Arts and Sciences, 4(25).
-
Ono, L. (2019, February). Program evaluation: Ensuring fair and consistent assessment practices. Hawaii
TESOL Conference 2019. Honolulu, Hawaii.
-
Ono, L. (2017, January). Longitudinal program evaluation of a Japanese university EAP program. Hawaii International Conference on Education 2017. Honolulu, Hawaii.
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:English Professional Writing A
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:English Professional Writing B
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:Global Englishes
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:Intercultural Communication
授業形式:代表者
-
履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:総合政策学部
授業科目名:卒業論文
授業形式:代表者