NORLIA AHMAD
NORLIA AHMAD
学位 【 表示 / 非表示 】
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学位名:Doctor (Philosophy)
分野名:人文・社会 / 経営学
授与機関名:広島大学
取得方法:論文
取得年月:2004年03月 -
学位名:Master (Science)
分野名:人文・社会 / 商学
授与機関名:広島大学
取得方法:論文
取得年月:2001年03月
経歴 【 表示 / 非表示 】
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所属:関西学院大学
部署名:経営戦略研究科 経営戦略専攻
職名:教授
年月:2018年04月 ~ 継続中 -
所属:関西学院大学
部署名:経営戦略研究科 経営戦略専攻
職名:准教授
年月:2009年09月 ~ 2018年03月 -
所属: Otaru University of Commerce, Hokkaido
部署名:Japan Society for the Promotion of Science (JSPS)
職名:博士研究員
年月:2006年10月 ~ 2008年09月 -
所属:Khazanah Research and Investment Strategy
職名:研究員
年月:2006年07月 ~ 2006年09月 -
所属:Faculty of Business and Management
職名:講師
年月:2004年07月 ~ 2006年06月
論文 【 表示 / 非表示 】
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記述言語:英語
タイトル:Toward Advancing Debates on Islamic Marketing: A Renewed Perspective
誌名:Journal of Islamic Marketing, Emerald 9巻 1号 (頁 152 ~ 166)
出版年月:2018年
著者:Norlia Ahmad掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
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記述言語:英語
タイトル:What Do We Know About The “Third One-billion Market": A Closer Look at Muslim Consumers and Halal Phenomenon
誌名:Business and Accounting Review 19巻 (頁 21 ~ 39)
出版年月:2017年06月
著者:Norlia Ahmad掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
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記述言語:英語
タイトル:Quality Attribute and Customer Satisfaction: Using Kano Model to Prioritize What Matters Most to Customers
誌名:Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets 1巻 5号 (頁 15 ~ 28)
出版年月:2017年03月
著者:Norlia Ahmad掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
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記述言語:英語
タイトル:Consumer Attitude towards Luxury: A Review on Luxury Value Perceptions
誌名:Business and Accounting Review 16巻 (頁 69 ~ 83)
出版年月:2015年12月
著者:Norlia Ahmad掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
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記述言語:英語
タイトル:Exploring Customer Needs and Kano Model: A Preliminary Study of Perceived Needs of Smartphone Users in Japan
誌名:Asia Pacific Marketing Review 3巻 2号 (頁 123 ~ 133)
出版年月:2014年
著者:Norlia Ahmad掲載種別:研究論文(学術雑誌)
共著区分:単著
講演・口頭発表等 【 表示 / 非表示 】
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記述言語:英語
会議名:6th Global Islamic Marketing Conference
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2015年05月 ~ 2015年06月
開催地:Istanbul University, Turkey
タイトル:Toward Advancing Islamic Marketing Debates: Insights from the Japanese Concept of "Omotenashi" and Practices.
会議種別:口頭発表(一般)
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記述言語:英語
会議名:5th Asia-Pacific Business Research Conference
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2014年02月
開催地:Kuala Lumpur, Malaysia
タイトル:Exploring Customer Needs of High-Technology Product: A Preliminary Analysis of Perceived Needs and Kano Model
会議種別:口頭発表(一般)
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記述言語:英語
会議名:Lupcon Center for Business Research (LCBR) European Marketing Conference
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2012年08月
開催地:Munich, Germany
タイトル:The Influence of "Logo-fication" Strategy on Consumer Perception of Luxury Brands: A preliminary finding from Japan
会議種別:口頭発表(一般)
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記述言語:英語
会議名:The 2011 Academy of Marketing Conference
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2011年07月
開催地: University of Liverpool, United Kingdom
タイトル:Needs Based Segmentation: An Analysis of Mobile Services Evolution
会議種別:口頭発表(一般)
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記述言語:英語
会議名:International Conference on Economic, Business and Marketing Management
国際・国内会議:国際会議
開催年月:2011年03月
開催地:Shanghai, China
タイトル:Hierarchy of User Needs: An Analysis of Mobile Phone Innovation
会議種別:口頭発表(一般)
担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示 】
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履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Consumer Behavior
授業形式:代表者
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履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Consumer Behavior
授業形式:代表者
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履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Group Research Project
授業形式:代表者
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履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Group Research Project
授業形式:代表者
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履修年度:2024年度(西暦)
提供部署名:経営戦略研究科
授業科目名:Individual Research
授業形式:代表者
その他特記事項 【 表示 / 非表示 】
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タイトル:External reviewer for PhD candidates of Institute of Graduate Studies, Faculty of Business Management, MARA University of Technology, Malaysia
活動期間:2015年05月
学内活動 【 表示 / 非表示 】
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活動名称:PhD evaluation committee
活動期間:2018年07月 -
活動名称:PhD evaluation committee
活動期間:2018年01月 -
活動名称:Lecture (Human right seminar)
活動期間:2017年01月 -
活動名称:PhD evaluation committee
活動期間:2016年07月 -
活動名称:Staff study session at Institute of Business and Accounting (IBA)
活動期間:2015年11月