基本情報

写真b

ジョリー キム M.

JOLLEY KYM MICHELLE

所属
理学部 准教授
研究分野・キーワード
Computer Assisted Language Learning , Language diversity, Materials development
教育研究内容
My research focuses on the impact and effectiveness of CALL based activities and technologies in the language learning classroom, including AI based applications and platforms. I am also interested in the student experience and how technology affects engagement and motivation in language learners. Other areas of research include creating content that explores marginalized communities, online reactions to perceived non-standard English use and the importance of language diversity.
SDGs 関連ゴール

学位 【 表示 / 非表示

  • 学位名:MAppLing (TESOL)
    分野名:人文・社会 / 言語学
    取得方法:課程
    取得年月:2015年07月

研究分野 【 表示 / 非表示

  • 研究分野:人文・社会 / 言語学

論文 【 表示 / 非表示

  • 記述言語:英語
    タイトル:EFL teachers’experiences and attitudes to Emergency Remote Teaching at Japanese universities
    誌名:The Southeast Asian Conference on Education 2023: Official Conference Proceedings
    出版年月:2023年03月
    著者:Jolley, K., Shiobara, F., & Donnellan, M

    DOI:https://doi.org/10.22492/issn.2435-5240.2023.14

      外部サイトへのリンクを表示

  • 記述言語:英語
    タイトル:An investigation of Emergency Remote Teaching conditions and EFL at Japanese universities
    誌名:生駒経済論叢  20巻  2号  (頁 83 ~ 111)
    出版年月:2022年11月
    著者:Donnellan, M., Shiobara, F., & Jolley, K.

    DOI:10.15100/00023299

      外部サイトへのリンクを表示

担当授業科目(学内) 【 表示 / 非表示

  • 履修年度:2025年度(西暦)

    提供部署名:理学部

    授業科目名:科学技術英語A

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2025年度(西暦)

    提供部署名:理工学部

    授業科目名:科学技術英語A

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2025年度(西暦)

    提供部署名:工学部

    授業科目名:科学技術英語A

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2025年度(西暦)

    提供部署名:生命環境学部

    授業科目名:科学技術英語A

    授業形式:代表者

  • 履修年度:2025年度(西暦)

    提供部署名:理工学部

    授業科目名:科学技術英語B

    授業形式:代表者

全件表示 >>